• e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • İzmir

Valilikler

T.C. Kınık Kaymakamlığı
T.C. Kınık Kaymakamlığı
T.C. Kınık Kaymakamlığı
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam Kaymakamlık Birimleri İlçe Protokol Listesi Tarihçe Kurumsal Kimlik
  • KINIK
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular
  • İLETİŞİM
°C
8
Şubat2023
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
    • İlçe Protokol Listesi
    • Tarihçe
    • Kurumsal Kimlik
  • KINIK
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Jandarma Komutanlığı
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Müftülüğü
      • İlçe Kadastro Birimi
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
      • İlçe Mal Müdürlüğü
      • İlçe Sağlık Müdürlüğü
      • İlçe Tapu Müdürlüğü
      • İlçe Orman İşletme Şefliği
      • İlçe Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İlçe Sosyal Güvenlik Merkezi Müdürlüğü
      • İlçe Halk Kütüphanesi
      • İlçe Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü
      • Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdürlüğü
      • Devlet Hastanesi
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
  • İLETİŞİM
HİZMETLERİMİZ
  • Hizmet Birimleri
    • İlçe Jandarma Komutanlığı
    • İlçe Emniyet Müdürlüğü
    • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
    • İlçe Müftülüğü
    • İlçe Kadastro Birimi
    • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
    • İlçe Mal Müdürlüğü
    • İlçe Sağlık Müdürlüğü
    • İlçe Tapu Müdürlüğü
    • İlçe Orman İşletme Şefliği
    • İlçe Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
    • İlçe Sosyal Güvenlik Merkezi Müdürlüğü
    • İlçe Halk Kütüphanesi
    • İlçe Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü
    • Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdürlüğü
    • Devlet Hastanesi
    • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
  • Kamu Hizmet Standartları

Kınık İlçe Sağlık Müdürlüğü

Kınık İlçe Sağlık Müdürlüğü
 
KINIK İLÇE SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
İLETİŞİM BİLGİLERİ
 
 
 
ADRES : FATİH MAH.  EVREN CAD. No: 1 KINIK
TEL: 687 10 61-687 34 99
FAX:  687 10 44
E-POSTA: kiniksm@ism.gov.tr (Kınık İlçe Sağlık Müdürlüğüne ait)
 EK-2
İZMİR İLİ KINIK KAYMAKAMLIĞI
KINIK İLÇE SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
SIRA NO
HİZMETİN ADI
BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ)
1
Gözlükçü Ruhsatlandırılması
1)optisyenlik diplomasının noter tasdikli sureti , gözlükçü ruhsatnamesini haiz olan birisi tarafından açılacak ise gözlükçülük ruhsatnamesinin aslının da ibrazı suretiyle noter tasdikli sureti; göz hastalıkları uzmanlığı belgesinin noter tasdikli sureti ve kayıtlı olduğu il tabip odasından alınmış olan tabiplik mesleğini icra etmediğine dair belgenin aslı 
2)müessese sahibi optisyenlik mesleğini icra etme hak ve yetkisini haiz olmayan gerçek kişi ise sahibinin ve mesul müdürün nüfus cüzdanının noter tasdikli sureti
3)optisyenlik müessesesi bir ticaret şirketi tarafından açılacak ise ticaret sicil gazetesinin örneği
4)müessese sahibi ile mesul müdür arasında akdedilmiş hizmet sözleşmesi 
5)mesul müdüre ait son altı ay içerisinde çekilmiş 3 adet vesikalık fotoğraf 
6)mesul müdürün ikamet ettiği adrese ait muhtarlıktan alınmış ikametgâh belgesi 7)mesul müdürün optisyenlik yapabileceğine dair son iki ay içerisinde alınmış sağlık kurulu raporunun aslı
8)müessese olarak kullanılacak yere ait olan ve iç mekanı da gösterir 1/100 ölçekli sağlık ocağı veya sağlık grup başkanlığınca onaylanmış kroki veya plan 
9)optisyenlik müessesesinde kullanılan ve bulundurulması zorunlu olan ve ek-1'de belirtilen asgari araç-gerecin, mesul müdür tarafından imzalanmış listesi
10)müessese olarak kullanılacak yerde yangına karşı gerekli tedbirlerin alındığına dair ilgili mevzuata göre yetkili olan mercilerden alınan belge
11)optisyenlik müessesesinde mesul müdür haricinde optisyenlik mesleğini icra etme hak ve yetkisini haiz olan personel çalışacak ise, bu personel için ikinci fıkranın (a) bendindeki sayılan belgeler, 2(iki) adet vesikalık fotoğraf, muhtarlıktan alınmış ikametgâh belgesi ve son iki ay içerisinde alınmış sağlık kurulu raporunun aslı            
15 GÜN
2
Eczane ruhsatlandırma işlemleri
1)matbu form                
2)özgeçmiş                 
3)diploma örneği                      
4) göz raporu                   
5) sağlık raporu            
6)adli sicil yazılı beyanı                     
7)1/100 kroki             
8)4 adet fotoğraf                                                   
9)ruhsat harç makbuzu                     
10)Numarataj belgesi
15 GÜN
3
Muayenehane ruhsatlandırılması
 
1)dilekçe  
2)1/100kroki   
3)hekimin oda kayıt belgesi
4)personelin diploma örnekleri ve 2 adet resimleri  
5)toplum sağlığı merkezi  serbest çalışanlar defterine kaydı   
6)tıbbi atık sözleşmesi
7) vergi levhası fotokopisi
8) maliye bakanlığı kaşeli hekim adı yazılı reçete örneği
9) laboratuvar malzeme ve tetkik listesi 11.varsa radyoloji lisans belgesi ve kurs belgesi
15 GÜN
4
Diş hekimi muayenehane ruhsatlandırması
1)dilekçe                                                           
2)açık adres                                                  
3)1/100 kroki                                             
4)yangına karşı tedbirlerin alındığına dair belge                                           
5)diplomanın sağlık müdürlüğünce onaylı sureti                                                 
6)vergi dairesine başvurduğuna dair belge                                
7)bulundurulması gerekli araç gereç ve ilaçlar listesi                                                          
8)Diş üniti ve malzemelerin diş hekimine ait olduğunu bildirir beyan.                                               
9)oda kayıt belgesi                                            
10)4 fotoğraf                                             
11)tabelanın standartlara uygun olduğunu gösterir oda tarafından düzenlenmiş belge                      
12)nüfus cüzdanı fotokopisi.                                            
13)banka dekontu
15 GÜN
5
Doku ve Organ Bağış İşlemleri
T.C. Kimlik No:
  1. 1 Adet Şahit
10 DAKİKA
6
Ambar ve Depo İşlemleri
1-Taşınır  istek belgesi
 
1 GÜN
7
Sahte Diş Hekimlerine ait İşlemler
 
1 İhbar Dilekçesi
15 GÜN
8
Eczacılık Hizmetleri ile İlgili Şikayetlerin Değerlendirilmesi
 
1- Şikayet Dilekçesi
 
15 GÜN
 
 
“Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanamaması veya yukarıdaki tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.”
 
 
 
KINIK İLÇE SAĞLIK
MÜDÜRLÜĞÜNDE
BULUNAN BİRİMLER
GÖREVLERİ
Sivil Savunmu Sivil Savunmak planlarını hazırlamak ve planları güncellemek, Kamu Kurum ve kuruluşlarının tahliye ilişkin planlamasını koordine etmek,Kurumun Afet ve Acil durum yönetim merkezinin sekretarya hizmetini yapmak.
İnsan Kaynakları
Sağlık Bilgi Sistemleri
Acil Sağlık -Afet
Müdürlük Personelinin atama,nakil,sicil,terfi,emeklilik v.b. Özlük işlemlerini
yürütmek.
Sağlık alanında kullanılan bilişim  sistemleri ve iletişim teknolojileri ile ilgili uygulamaları belirlemek,koordinasyonu sağlamak.
İdari İşler Şb İdari İşlerle ilgili hizmetlerin yürütülmesi için gerekli organizasyonun sağlanması
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Resmi Gazete
  • Mevzuat
  • İçişleri Bakanlığı
  • İzmir Valiliği
  • Kınık Belediyesi
  • Kamu Denetçiliği Başvuru
  • Kolluk Gözetim Komisyonu
  • Açık Kapı
  • Bilgi Edinme
  • İnsan Hakları Başvuru
  • E-Belediye Portalı
  • Muhtar Bilgi Sistemi
Yeni Mahalle Atatürk Caddesi No:53 Kınık/İZMİR
(0232) 687 10 09